Dunder

Ikväll börjar det - Dundermarknaden.
Det här är faktiskt min första, så det blir spännande att se om det är så bra som alla strömsundsbor skryter om att den är. Kommer jag inte dit med några förhoppningar eller visioner så kommer det säkert gå bra, då är jag ju neutral och då kan jag bedöma den på ett rätvist sätt.

Idag har jag minsann införskaffat pricket över i:t i min outfit och köpt ett svart nagellack, tycker att det är så jävla snyggt! Det ger ens kläder en liten extra puff i rätt riktning. Sen har jag minsann varit duktig och köpt både pappas OCH mammas födelsedagspresenter. (Mammas kanske var onödig då hon inte fyller förrän i augusti!) Men presenten var absolut nödvändig för den kommer passa henne perfekt! Pappas också, han kommer inte bli besviken! (Hoppas jag i alla fall) Han fyller förresten 40 år så jag slog på extra stort denna gången. Jaja, jag ska inte avslöja för mycket..

Ska snart sticka till Frida på förfest.
Och jag hoppas, HOPPAS, hur innerligt mycket som helst att Amanda får sluta tidiagre från hennes jobb så att vi kan partaja hela natten lång! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0