Dunder - Första kvällen

Ja, den första Dunderkvällen var ju faktiskt inte så pjåkig trots allt, tvärtom!
Jag träffade en massa gamla klasskompisar, som jag faktiskt inte sett på en hel månad, det är ju en evighet om man tänker att man såg dem varje dag förut! Det var så jävla roligt att se dem igen så jag började nästan grina vid varje tillfälle som jag kramade om någon av dem, jaja, vad gör man inte?

Nej, vi började hos Frida med lite förfest. Gjorde oss i ordning å så, sjöng lite och spelade lite musik med Fridas pappa som kom upp. Vi begav oss mot Hempan och Dunder. Den första jag ser är... Amanda! Jag sprang som en galning! KRAM KRAM KRAM! Vi gick iväg mot scenen för att se på Kevin Borg, vår lille idolvinnare från Kreta som sjunger som en gud! (men han sjunger fel låtar...) MEN... Jag måste tillägga att man tappade suget när man hörde alla skrikande små fjortisar som stod vid scenkanten och nästan bokstavligt talat kastade upp sina bh:ar på scenen, så nej.. Jag, Amanda och Frida gick iväg till banken för att ta ut pengar.

Väl tillbaka nere på Hempan så trotsade vi fjortisarna och kollade på Kevin, och ja, han sjunger faktiskt amazing! Så vi stod och hoppade och dansade och skrek lite då och då, bara sådär lagomt. Vi tog oss en titt i öltältet, tog oss en öl, träffade folk, tog oss en tripp till discotältet och skakade loss på asset och sedan träffade jag min värmlänning! ^^ Å sen träffade jag Viktor! Å Martina! Å en massa annat folk! Det var sååååååå roligt! :)

Kvällen flöt på bra.
Dansade, drack, dansade på dansbanan, träffade en massa folk, blev blöt, frös, gick hem, sov.
Vaknade med en pojkvän som är bakis som fan och som därför nog inte kommer att dricka nåt ikväll, nej, vi får vara glad om han ens klarar av att gå ut ikväll, vilket jag tvivlar väldigt starkt på! Han har inte tagit sig ur sängen en enda gång idag, nej, han bara ligger där och sover, och vaknar, spyr, och somnar och så har det hållit på hela dagen. Jaja, han lär väl inte dricka på ett bra tag igen i alla fall. ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0