Sanna banana!

Idag är det Sanna Bananas födelsedag och kan ni gissa vad banangumman fyller?

20 år! ------->> Systemet nästa! ;)

Så ikväll ska vi alla dit och festa gärnet med henne. Träffade henne för övrigt ute på byn förut och kan ni gissa vart hon var på väg? Inte särskilt svårt, nej, hon skulle ju faktiskt till systemet, för att "Utnyttja åldern" som hon så fint uttryckte sig. :)

Träffade en massa massa människor som jag känner ute på byn.
Bland annat träffade vi världens bästa Lina, Amanda och Sofie! Och det gladde mig riktigt mycket att allt var som det skulle igen, att det inte var något strul mellan Amanda och Sofie. :) Så nu är allt precis som det ska vara och alla är lyckliga, om vi bortser från alla intrigerna på skolan, men... det är faktiskt helg och nu har vi faktiskt ledigt från intrigerna, FAKTISKT!

Jag och Alex tog oss en liten tripp till Helens kläder också och jag hittade en liten söt klänning som var marinblå, blir sketasnyggt med mina röda pumps till den. :) Sen en vit, lite längre tunika också en väst som jag ska ha över den och ett jättefint skärp att ha i midjan som jag har kollat på JÄTTELÄÄÄÄÄNGE! Men nu var det ju såhär att Alex föräldrar var med oss och då slutade det med att inte jag fick betala kläderna, nej, det skulle hans mamma gladeligen göra, så det var ingen idé att säga emot. Det är bara att tacka, buga och ta emot. Så Tack så jättemycket! :)

Snart ska jag och Alex hem till Linas place och baka en födelsedagstårta till Sanna, men det är ju en hemlighet så vi får hoppas att hon inte har tid att läsa min blogg idag. :) Tihi.. ^^

Puss // Ems ♥

Kommentarer
Postat av: aaaamanda!

man skulle helt klart behöva ledigt från skolan ibland! :D Det var hur snyggt som helst med dina kläder, så det var ett bra köp ^^

2009-02-01 @ 11:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0