Lakritsfrossa!

Asså, jag dööör!
Jag måste ha lakrits, jag måste ha den där salta pastillen och lägga på tungan!
Man skulle nästan kunna tro att jag är gravid eller nåt, eftersom jag har sånt sug efter saltlakrits, man brukar ju få det då, men det är jag inte med 100 % säkerhet!



Åh, äntligen...
Nu har jag varit iväg på solbacken och köpt mig en påse med djungelvrål och en lakrisal, jag har smaskat i mig lite av det goda så nu mår jag prima ballerina! :)

Tänk att jag har sånt stort behov av lakrits, det är helt sjukt!
Det kan vara en helt vanlig dag, jag vaknar på morgonen och har ett oerhört stort sug efter saltlakrits! Skitmysko!
Jag menar, på morgonen ska man ju vara hungrig och längta efter smörgåsar och jucie och sånna saker, nähä då! Jag kan ha världens sug efter en salt lakritsbit som får smälta i munnen, visst, det går ju över efter nån timme, men i alla fall, det kan vara lite småjobbigt ibland.

Och om två dagar börjar vi skolan! :)
Ska bli riktigt skönt att träffa alla igen och att köra järnet den sista terminen, för vad kommer sen...?

STUDENTEN! :)

Jag kan inte fatta det, att jag har gått i skolan alla dessa år som man ska innan studenten kommer, gud, jag tycker inte att det var länge sen jag klättrade runt i skolans klätterställningar på skolgården eller lekte med barbiedockor eller bara var liten och lekte! Men nu står jag här, 18 år gammal, vuxen, med en utbildning av lågkaraktär, men skit samma... För jag ska ta studenten om bara en termin, fatta! :D

Snart är det musikal också. I helgen har jag suttit och skissat på vilka kläder jag vill ha till min roll, Simba - Lejonkungen, och visst, jag har lite idéer, men jag vet inte riktigt om det passar som ett lejon, men jag tyckte att det var coolt! Fan, jag vill bara vara sminkat i ansiktet som ett djur, jag vill ju inte springa runt med lejondräkt och svans heller, jag tycker att vi ska ha coola kläder, som ser moderna ut, fast jag vill blanda det moderna med 80-talet, åh, älskade 80-tal! :)

Jag vill ha harembyxor och stövlar, så de så! :)

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0