Americas next top model is...

Emelie Larsson!

Åh, jag hatar att jag är så kort, att jag har för feta lår för att bli modell, att mina höfter skulle se hemska ut i en modevisning med badkläder och att jag inte är fotogenisk!
Jag vill bli modell!
Jag skulle vilja packa resväskan, sticka till USA, komma med i americas next top model och vinna! Utan tvekan!
Men det går ju inte... jag är ju bara 173 cm, minimum är ju 175 cm, så fatta vad jag skulle ha problem med att slå mig in i den branchen!
Men åh, det är ju så roligt att bli fotad, och det är så roligt att gå i snygga kläder och jag fullkomligt älskar att springa runt i höga klackar, jag älskar när någon pysslar med mitt hår och jag bara älskar när någon sminkar mig och gör mig fin, jag vill bli modell, modell, modell och åter modell! :)

Men sen är det väl inte alltid så flott, de får ju kliva upp tidigt som satan ibland, fota hela dagarna och de blir ganska slitna och trött, so what?! JAG VILL BLI MODELL!

Men att bli modell får nog förbli en dröm, för all evighet. Jag har alltför många brister för det yrket, så jag kanske ska satsa på att bli kriminalinspektör istället. Kriminalinspektör Larsson! :)
Eller... Inredningsarkitekt Larsson, ja.. det är svårt att välja, hur ska man veta vad man vill pyssla med i framtiden?!
Jag vill gå i snygga kläder dagarna i ända, jag vill också bli journalist, men åh.. jag kan ju inte bli allt heller! fan vad jobbigt det ska vara att välja vad man vill göra i framtiden! Usch och fy och blä säger jag!

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0