Skytte skytte = tävla tävla ^^

Åh, i morgon åker jag till Jönköping och mot SM-veckan! :)

Det ska bli så fasligt roligt att tävla igen! Det var ju senast för två veckor sen, men i alla fall, det är ju det roligaste som finns!

Måste börja packa, usch. Det är tråkigt att packa. ännu tråkigare att packa upp alltsammans när man kommer hem igen, ja usch å fy å blä.. Men jag ska ju till Jönköping så det gör inte så mycket, tralalalalala!

Sen veckan efter det ska jag dra mig ner mot Kristianstad för att skjuta landskampen mot Danmark, det ska också bli förjävla roligt! Tycker dock att vi fått ganska lite information från ledarna, förra året fick vi ju en jävla massa!
Jag undrar ja om vi ska ta med oss svart kjol och vit skjorta?
Om vi ska ha bankett överhuvudtaget?
Ska jag ta med pikétröjan som det står sweden på?
Nya overaller får vi ju när vi kommer dit, vilken tur! De som vi hade förra året är så fula, de som vi får u är mycket snyggare! ^^

Jaja, solen skiner faktiskt så jag ska gå ut och fortsätta steka :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0