Jag orkar inte mer

Jag står faktiskt inte ut så jävla mycket längre, nu är gränsen nådd!
Min hals dödar mig, det är så tångt som ett knappnålshål, jag kan inte svälja! Vilket betyder att jag inte kan äta, vilket betyder att jag blir jävligt hungrig, vilket betyder att jag mår jävligt illa! Min rygg dödar mig! Det känns som att det far in en kniv i ryggen, in och ut och bara hugger, hugger, hugger! Att sitta ner är värdelöst för det gör ont, att ligga ner är också värdelöst för det gör ont, men att vara uppe och gå det tar fan priset! Det är en nästan döden-upplevelse och vet ni? Jag orkar inte mer!

Mina ben värker, de har domnat bort, jag känner dem knappt. Det jag känner är en ihärdande smärta, som om det var någon som drog i mina ben och aldrig slutade. Eller som att ställa sig i en tunna med isvatten, först gör det så ont på grund av kylan och sen domnar man bort, ja, så känns det. Jag orkar inte mer!

I morgon börjar jag skolan och jag hoppas vid min gud att det är bättre då!
Till min tröst har jag ju att jag börjar 14:15, så jag hinner få igång min kropp.

Killing me softly, with this PAIN!

Eller döda mig snabbt så att jag blir av med smärtan, gör någonting! För jag orkar fan inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0