Utmanad

Ja, jag är då utmanad av älskling, så jag får väl lyda.

Hur gammal är du om fem år? 23 år
Vem var den sista du träffade? Mamma
Hur lång är du? 1,73 meter
Vilken var den senste filmen du såg? The weddingdate
Vem ringde du senast? Alex
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Oj, oj då! De hälsar tillbaka, hälsa du med. :) - Till Ludvig
Vad är helgens planer? Att bli brun inför balen då jag kommit hem till sommarväder! ^^
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, helt klart!
Är dina föräldrar skilda eller gifta? Varjen eller, de är förlovade och har varit det i exakt 19 år idag :)
När såg du senast din mamma? 10 minuter sen
Vilken ögonfärg har du? Grönbruna
När vaknade du idag? 09:32
Har du någon gång hittat en katt? Yes
Vilken är din favoritplats? Min speciella plats
Vilken plats föredrar du minst? Hjalmar
Var tror du att du befinner dig om 10 år? I Los Angeles för att spela in min 17 film! ;)
Vad skrämde dig som barn? Spöken (Det gör de fortfarande!)
Vem fick dig att skratta senaste? Mamma och pappa
Sover du med eller utan kläder på? Med kläder på
Hur många kuddar har du i sängen? sju stycken
Hur många landskap har du bott i? Två stycken
Har du någonsin spytt på någon? Nej, asbolut inte!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Snygga skor eller barfota på sommaren :)
Är du social? I rätt sällskap, helt klart!
Vilken är din favoritglass? Magnum Double
Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA!
Tycker du om kinamat? Älskar det!
Tycker du om kaffe? Nej, usch..
Vad dricker du till frkost? Apelsinjuiceen
Sover du på någon speciell sida? Försöker hålla mig till mitten men det är svårt när man har en karl att brottas med!
Kan du spela poker? Jag är en mästare!
Tycker du om att mysa? Ja.. ^^
Är du en beroendemänniska? Jag är beroende av kläder och att shoppa kläder, så är det bara.
Känner du någon med samma födelsedag som din egen? Simon
Vill du ha barn? Ja, en pojke och en flicka :)
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och franska.
Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag bröt armen kom de och hämtade mig, sen så körde jag på en sten med cykeln som liten och då fick jag också åka ambulans eftersom jag blödde i huvudet.
Föredrar du havet eller poolen? Havet, åh..
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder! <3
Äger du några dyra smycken? Nja, det tror jag knappt.
Har du testat narkotika? Nej
Vad var det sista du stoppade i munnen? En nybakad bulle :) Det är allt bra att komma hem ibland.
Vem är den roligaste människan du känner? Känner ingen sådan, de är lika roliga hela bunten!
Välj ett ärr på din kropp? Det i pannan efter att jag cyklat på den där stenen.
Vad har du för ringsignal? El route
Har du kvar något klädesplagg från din barndom? Jaha då
Flirtar du mycket? Om jag är singel, helt klart! Men inte för tillfället nej..
Vart togs din profilbild? Världens bästa Amanda tog den när vi fotade! ^^
Kan du byta olja på bilen? Nja...
Har du fått fortkörningsböter? Jag har inte ens tagit körkort än
Vilken var den senaste boken du läste? Djävulen bär prada
Läser du dagstidningen? Oftast.
Prenumererar du på någon veckotidning? Inte nu
Dansar du i bilen? Alltid ;) haha!
Vilken radiostation lyssnade du senast på? P4
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Recept till min choklad
När var du i kyrkan senast? Fjärde april
Vilka utmanar du? Haha! Jag utmanar Amanda, Julia, Lina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0