Stockholm

Jag ska till Stockholm x 2 på två veckor!
Ja, det är inte varje dag som det händer, men nu jävlar, så slog det till! :)

Det är ju såhär att vi treor på skyttegym har bestämt oss för att åka till Stockholm på "klassresa" tillsammans, eller vad man nu ska kalla det. Ja, en resa där vi ska ha roligt helt enkelt! :)

Stockholm ---> Grönan + shopping + krogen = SUPERROLIGT! :D

Det kommer att ske någon gång i maj.
Sen så ska jag två veckor senare sticka ner igen tillsammans med älskling på Bruce Springsteen, wiihoo! ^^

Stockholm ---> Grönan + shopping + Bruce Springsteen = SUPERROLIGT! :D

Så nu kommer jag göra två superroliga resor till Stockholm på två veckor, och när jag kommer tillbaka från den sista Stockholmsresan så är det bara fem dagar kvar av mitt liv som gymnasieelev. Vi kommer hem igen någon gång på lördag antar jag och vet ni vad? På måndagen efter lördagen så är det balen! Åh, denna efterlängtade bal som jag drömt om i hela mitt liv. (Dock så blir den inte lika sagolik som jag alltid föreställt mig, det fattar man ju nu när man har växt upp) Men i alla fall. För en dag kommer jag få vara sådär ljuvligt vacker som alla mina prinsessor när jag var liten. :)

Och vet ni vad som händer tre dagar efter balen? Då tar jag STUDENTEN!
Åh, denna efterlängtade student! <3
Testade mössan i förrgår och den satt som gjutet på mig och jag längtar så ja kan dööö tills jag står där med mössan på huvudet iklädd i vitaste vitt, åh... Det är ju bara två månader kvar! Snart inleder jag mitt sista påsklov också, det känns ju lite småsorgligt om jag ska vara ärlig.

Men skit samma.

För jag ska studenteeeeen, fy fan vad JAG är bra! ^^

Puss // Slem :)

Kommentarer
Postat av: linnns

sv: Nej jag tvivlar mycket starkt på att det var äkta kärlek, även fast de kanske inbillade sig det.

Men med tanke på att "kärleken" tog slut så fort kamerorna försvann så tror jag inte det ^^

kram



Glöm inte att rösta på mig som veckans blogg här:

http://cathie1987.blogspot.com/2009/04/243-veckans-blogg-april-del-1.html

2009-04-02 @ 19:24:25
URL: http://linnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0