Påskdagen

Det här har varit en skitrolig dag, verkligen! Och för att ni inte ska gå runt och undra varför jag har haft så roligt så ska jag ge er en inblick av vad jag sysslade med under påskdagen. :) Bara för att det är ni!

Vaknade 09:32, men låg och drog mig i någon timme. Drog upp rullgardinen och möttes av soligt väder och knallblå himmel, åh underbart! Klev ut i det varma vårvädret med min frukost och satte mig på altanen för att njuta min frukost. Efteråt satt jag och latade mig i solen någon timme till innan jag väl bestämde mig för att gå in och skriva klart min PA-rapport, bara för att göra lite nytta i alla fall.

Senare under dagen så gick jag och pappa ut och gick stavgång, vilket var väldigt effektivt och väldigt bra för min stackars rygg. Vi gick en slinga, som tar en timme och fem minuter när pappa går själv, men nu gick vi den på 59 minuter, haha!

Att spara sex minuter. ^^

Under slingans gång gick vi upp på ett berg som hade världens utsikt så det var riktigt roligt att se då jag aldrig ens sett platsen förut! (Skäms på mig..) På vägen hem fick jag sms från Johanna som undrade om jag skulle hänga med på fest och eftersom jag inte skulle ha något bättre för mig under kvällen så hängde jag med.

Vi började förfesten hos Erik, hennes pojkvän. Det kom en massa folk och vi drack och vi drack och vi lyssnade på musik och spelade wii - Killarna mot tjejerna. Killarna sög om jag ska vara riktigt ärlig! Dåliga som fan var de och eftersom de var så jävla dåliga så trodde ju de helt klart att vi tjejer fuskade, men nej nej.. Vi var bäst helt enkelt! Wii-spelandet följdes av suparspel och "Jag har aldrig", och då kan ni ju tänka er hur det slutade?

Efter några timmar skulle vi dra in till Exär fick vi för oss och därför åkte vi alla in dit. (Föraren var faktiskt nykter!) Men när vi kom till krogen så var det bara en massa småttingar och gamlingar där så vi drog hem till Dennis lägenhet istället.
Vi var väl där någon timme tror jag och sen bestämde vi oss för att åka till vår slutdestination - Folkan i Hagfôrs!

Vägen dit tar ungefär en kvart i vanliga fall men nu hade vi ju faktiskt Erik med oss i bilen och han mådde inte alls bra utan var tvungen att spy flera gånger på vägen in till Hagfôrs. Väl framme vid krogen var det partydags och vi var riktigt pepp! Jag och Johanna drog ut på dansgolvet och ägde allihopa! Efter ett tag kom Lisa också och joinade oss.

Efter ett tag så började en kille komma och dra i mig och visst kunde jag väl dansa med honom, han var ju riktigt snygg ju, men när han försökte trycka sitt tryne mot mig och göra ansats till att trycka sina läppar mot mig så kände jag att det var tajm att gå. Lättare sagt än gjort!

Den där killen var och drog i mig hela kvällen och skulle dansa med mig, det slutade med att Johanna och Lisa drog i min ena arm och den där killen drog i den andra. (Snacka om att vara eftertraktad!) Haha!
Han var helt klart värst av dem alla, men sen fanns det ju två andra som var där och trodde de skulle få sig något, men nej nej, inte av mig inte!

Träffade en massa gamla kompisar under kvällen och det var så jävla roligt att se dem alla igen! Man känner hur jävla mycket man saknat dem när man träffar dem. :)

Kvällen var gryyymt rolig och det var, helt utan tvekan, den roligaste kvällen på evigheter! Och tänk att den inträffade i Hagfôrs av alla ställen på jorden! ;) haha!

Puss // Slem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0