Let's twist again!

Åh, jag är så lycklig!
Ikväll är det dansgala här i lilla Strömsund, vilket betyder att jag, om jag vill, kan dansa i totalt åtta timmar! Men det tror jag inte att mina stackars små fötter orkar med. Så därför satsar jag på sex timmar i stället! :)

Håller på att testa vilka kläder jag ska ha på mig ikväll, det är ju inte det lättaste om man heter Emelie Larsson. Har två alternativ, fast de gentligen är ganska lika varandra.
Men nu har jag i alla fall ringt till mamma och hon har gjort sin röst hörd så jag får väl lita på henne. Antagligen kommer jag stå och vela nu i några timmar innan jag slutligen bestämmer mig för kvällens outfit. Vilka problem man har...

Åh vet ni en sak?
Det kommer skyttegymmare på dansen ikväll! KORS I TAKET! Till och med Johan har jag lyckats locka dit med Jörgen som sällskap, det hade jag aldrig trott då han vägrade dansa på JSM, men se, folk förändras. :) Vi kommer få skitskoj hela bunten!

Nej, nu måste jag börja med mitt hår, det tar ju så jävla lång tid att locka det, men snyggt kommer det bli i alla fall. (Hoppas jag...) Och Amanda, jag lyckades få loss munstycket efter en halvtimmes slit idag! ^^ Extrapoäng till mig! ;)

Puss // Slem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0