Less

Tråkiga, hemska, djävulska dag!
Jag är så jävla trött och jag vill sova! Jag skulle kunna somna vilken sekund som helst, jag skojar faktiskt inte. Det här är tortyr, på hög nivå!

Sitter på ARL:n nu, fattar inte ens varför, jag behöver ju inte ens vara här, men alla andra musikare skulle ju ner på skolan på lektionen så jag följde med. Egentligen har jag en uppfigt kvar på ARL:n, det är ingenting som jag måste göra, bara om jag vill få MVG i kursen, men vad ska jag med ett MVG till i arbetsmiljö och säkerhet? Det är ju inte direkt så att det kommer ge mig något jobb, bara en onödig kurs som jag inte ens kan förstå varför vi måste ha.

Visade Babro min ARKO förut också, bara för att en som inte har hört låten ska spela igenom den, hon spelade rätt och det lät precis som det ska göra, men hon tyckte ju att låten skulle gå i 6/8 och inte i 6/4 som jag hade skrivit, typiskt.. Vad spelar det för roll? Takten är ju likadan i alla fall. Men visst, jag kan väl ändra de där noterna och skriva om ALLTIHOP igen! Roligt roligt.. jävla student..

Det är inte ett dugg jävla roligt att snart ta studenten!
Tusen läxor och uppgifter att göra i skolan, massa planering fram och tillbaka, massa slöseri av pengar på onödiga grejer, massa prat om jobb, utbildning, flyttande, lägenhet, sånt där som man bara vill få på beställning utan att behöva anstränga sig. Nej, det är säkert underbart den dagen man väl står där iklädd min fina mössa, men helvetet man går igenom innan gör att det nästan inte ens är värt det!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0