Jag fick bara lust att visa upp mitt ego

När jag sitter där, lyssnar på Bruce Springsteen för att komma igång inför fjärde juni så får jag sån jävla lust att fota! Eller ja, egentligen att någon fotar mig, ego som jag är, så därför tar jag all inspiration jag fick från Top Model tidigare under dagen, sminkar mig, rufsar till håret och börjar fota mig själv.

Ego? Vem fan bryr sig! Jag ville fota, jag ville bli fotad, så därför gjorde jag det!

Egentligen ville jag ju fota hela mig så att jag fick göra lite moves, men nu är det ju såhär att det inte är det lättaste med min digitalkamera, egentligen borde jag ha en systemkamera, men det har alla som sin nya innegrej (bara vissa, andra för att verkligen använda den på bästa möjliga sätt!) så nej, jag skulle inte göra någon nytta med en sådan, så därför håller jag mig till min lilla digitalkamera, som för övrigt är jävligt snygg!

Eftersom jag varit lite av en egoist hela dagen, (skippade till och med lite mys med Alex för att plugga), så tänker jag dela med mig lite av mina bilder.
Jag vet att de ser ut som de gör, men jag gjorde det bara för att jag hade lust till det! Och ja, det är meningen att jag ska ha den där minen på bilderna!





Så, vad tycker ni? :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: amaanada!

jag tycker om ögonen på den nedersta! dom vart nästan självlysande! Du får jaga mig när du känner dig ego så har jag kameran i högsta hugg! xD

2009-04-30 @ 00:14:36
URL: http://amandasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0