Emelies Choklad

Nu, kära vänner, har jag startat försäljningen av min choklad!
Dessvärre så kommer sidan att uppdateras i alla fall en gång i veckan då jag känner att det inte finns så mycket att välja på som jag vill att det ska finnas! (just nu...)
Hittils är det väl pralin och tryffelsidan som fått mest till sig, men jag ska självfallet utveckla de andra kategoriernas sortiment också, när jag får tid.. :)

Känns i alla fall skönt att ha kommit igång med det nu, och det verkar ju redan gå bra för när jag öppnade mejlen i morse så hade jag redan fått fyra beställningar, första säljardagen! Wiihoo! ^^

Men nu måste ju självfallet du också gå in på sidan och beställa något! Det är bara att klicka på länken längre ned på sidan, Emelies Choklad, givetvis. Om du har något önskemål som du vill ska läggas till på hemsidan och i mitt sortiment så är det bara att komma med en massa förslag! Det blir jag bara glad över. :)

Gå in och beställ nu! :)

Puss // Slem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0