Hårdträning VS Hårdpluggande

Idag när jag vaknade och skulle vända mig om för att se min älsklings söta ansikte, så var han inte där!
Jag tänkte bara:
- Where's my guy...?

Ungefär 11:20 så pallrade jag mig iväg till skjuthallen för att avverka ett riktigt hårdpass! :)
Var på humör för korthållsträning, men nej du!
Jag var tvungen att ta bort den gamla stocken för att återgå till mitt sportskyttegevär och ja.. väl av med alla skruvar och skit så trodde jag att jag ÄNTLIGEN skulle få skjuta, ja men då var det en metallplatta ivägen för remfästet så ja.. det sprack ju innan det ens hade börjat!

Det fick bli luft istället och det var riktigt jävla skönt!
Tränade med stativ idag, för ovanlighetens skull. Känner att jag inte riktigt har gett stativet en ärlig chans i lufthallen så nu när jag var alldeles själv och så, så tänkte jag, why not?
Guess what?
Jag sköt som en GUD!
Tror faktiskt inte att jag någonsin har skjutit så bra med stativet i luft, så de kanske får hänga med några träningar till. :)
Stod och tränade i ca fyra timmar, så det var skönt att få ett sånt pass i sig, det var ett tag sen sist!

Efter skyttet väntade en underbar och efterlängtad dusch! (Passade på att träna lite på musikallåtarna!)
Allt låter ju så bra i duschen :) HAHA!

När jag väl var i stämning för Lejonkungen så satte jag mig ner med manuset och började hårdträna replikerna!
Men det är så svårt!
Jag vet inte hur mycket jag ska överdriva, hur allvarlig jag ska låta, hur seriöst allt ska vara, hur cool jag ska låta som den lilla Simba!

GOD, hjälp mig!

Jag vill verkligen att musikalen ska bli bra!
Och btw, jag tycker Sofie ska fixa kläderna och sminkningen till musikalen, för hon är asbra på sånt! :)
Det skulle säkert bli skitcoolt om hon ville och bara gav det chansen!

Puss // Ems ♥






 


Kommentarer
Postat av: Jhonatan

sweet

2011-07-17 @ 18:22:09
URL: http://jjhonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0