Om blickar kunde döda...

... så vore Alex väckarklocka DÖD!
Fy fan när den ringde 07:00 i morse, nej dra åt helvete!
Jag var så trött, så slut i huvudet, så illamående, så hungrig, och självklart så var sängen EXTRA mjuk och skön, varm och goo i morse, sådär perfekt så man verkligen inte ORKAR kliva upp!
Men till min stora förvåning så var det faktiskt jag som klev upp först, japp, det stämmer, JAG! :)
Alex brukar alltid vara pigg och glad på morgonen, men inte idag inte...

Hade skytteträning förut också. Kollade hastigheten, igen, på geväret och försökte sänka den.
Fick skjuta sittande igen, som jag inte gjort på flera år, å gud vad jag saknar den tiden!
När det var sådär enkelt och dom satt precis MITT I ALLA SKOTT! Det var underbart! :)
Sen byggde vi om en massa och till slut så fick jag det att stämma någorlunda, men jag blir så less, då det går dåligt och jag tvingas stå att ta emot alla dåliga skott, det är nedvärderande, kränkande att ta emot alla åttor som kommer då och då! Men det ska FAN INTE komma fler nu!

Annars har det varit en ganska lam och tråkig dag.
Inget sug efter att kliva upp tidigt i morgon igen, möjligtvis för att jag får se på Våra bästa år :) tihi..

Åh, jag bara LÄNGTAR till i morgon!
Micke is back in town och nu jävlar är det innebandydags igen! :D
I morgon drar vi igång med innebandyn och jag ska tackla Micke in i väggen så att han flyger 78 meter och lite till! (Som jag alltid gör!) HA! ;)

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0