Halloween

Superkväll!  (Bokstavligt talat!) HAHA!
Nej men jag hade jätteroligt i alla fall! :)

Kvällen började hos Lina, eller rättare sagt hennes pojkvän Micke.
Det var ju maskeradkväll på Hörnet så jag och Lina hade spökat ut oss hej vilt!
Iklädd en vit klänning, vita leggins, vita klackskor, vitt smink i ansiktet, kolsvart sminkade ögon, blodröda läppar och ett hår som stod åt alla håll och kanter så var jag redo att ta mig an kvällen!

Jävla bra hårspray i alla fall, håret stod precis likadant när jag vaknade efter några timmars sömn. :)

Efter att jag och Lina hade spökat ut oss och sminkat Micke och Krill så var det tävlingsdags, jag och Lina mot killarna i Singstar, och gissa om vi ÄGDE dom or what?! :D HA HA HA!
Jag gjorde upptäckten att jag kunde ta i mer med mer alkohol i kroppen så jag och Lina pimplade en massa vin :) Believe it or not, men det vinet var fan gott!
Jag har aldrig någonsin smakat NÅGOT vin som varit gott, men nu, nu jävlar slant det till! ;) Haha!

Efter några glas vin och en något hesare röst så begav vi oss till Hörnet för att partaja loss lite.
Fan va mycket folk!
Man möttes av många utklädda ansikten så man knappt kände igen dem, allt från Super Mario till nunnor, till musikalstjärnor till spöken och så vidare :)

Dansade, drack, var allmänt trevlig, skrattade, mådde allmänt jävla bra och dansade som en gud! ;) HA!

Dock, så mådde jag inte så jävla bra i morse när jag vaknade, då jag HELT hade glömt bort att typ äta någonting dagen innan. Ashungrig och bakis, not a nice combination!
Har inte mått alls bra på hela dagen då jag varit hungrig hela dagen, varför inte äta?
Då mådde jag  bara illa :(
Jag blir aldrig bakis, men nu jävlar, nu slant DET till också!

Men nu mår jag fan bra, för jag har ätit och kollat på tv hela dagen!
Så de så! :)

Puss // Ems ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0