Fotbollsfeber

Jag blir så jävla nervös!
Jag har laddat inför matchen mellan Sverige och Ryssland, ja jag vet inte hur länge! Och nu äntligen är den igång!
Matchen började fan så att mina ben höll på och skaka sönder och mina stämband har fått sig en rejäl omgång redan.
Ryssland hade sånt jävla övertag i början av matchen, ända tills dom fick sitt första mål, i 24:e minuten! Sen fortsatte dom med sitt anfallsspel i kanske fem minuter till, men sen hände nåt!
Sverige började vända matchen! Nu hade Sverige fått upp sitt ansvarsspel, men fortfarande inga mål. =(
Men nu har Sverige fått upp sitt anfallsspel coh Ryssland börjar tappa sina positioner på försvarsspelet, så de finns möjligheter för mål för Sverige också! =)

Jag lider lite med Zlatan också. Han är skadad i knät, och det syns verkligen!
Jag kan tänka mig vilken jävla smärta han känner! (Då jag själv har en knäskada) =/

Men det finns ingen anledning till att deppa ihop!

HEJA SVERIGE!


man får aldrig sluta hoppas! Sverige kommer komma ikapp om dom kör samma anfallsspel i andra halvlek! =)
Men visst blir man arg när man sitter där och glor på tv:n som att det vore världens viktigaste sak och man är så inne i matchen, man skriker, man hoppar, man svär, man ser bättre möjligheter!
Allt detta gör man, men till vilken nytta?

Men jag gillar känslan! =) haha!

Om bara Sverige kunde få in ett mål och få ryssarna att svettas lite, så jävla bra det skulle bli! Dom skulle lätt vända matchen! Men hallå?

INGENTING ÄR OMÖJLIGT!

Jag menar. såg ni matchen mellan Tjeckien-Turkiet? Där kan man snacka om totalvändning!
Turkiet låg under mot Tjeckien med 0-2, sen så gör Turkiet mål! Sen inte en så kort stund efter så följs målet upp av ett till! det står alltså 2-2, i 87:e minuten tror hela publiken att det ska bli straffsparkar eftersom det bara är tre minuter kvar, vad händer inte?
Turkiet skjuter in ett mål till! Där kan man snacka om OTROLIg fotboll! Så det är klart att Sveirge fortfarande har stora chanser att ta sig vidare till kvartsfinal! I beleive in that! ;) haha!

Men nu ska jag bänka mig framför tv:n igen, för nu börjar andra halvlek!

GO SVERIGE GO SVERIGE!!!

Puss och Kram // Emla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0