Emla <3 Almy

Det är konstigt.
För ett år sen var jag inte alls den jag är idag, vad hände?
För ett år sen tyckte jag om att roa mig, festa, vara ute sent och allt som är så onödigt egentligen!
Jag tycker fortfarande om ovanstående saker, men i måttliga mängder.
Det som ändrade mig till den jag är idag, det var att jag blev kär... Kär i en jättesöt kille som jag tyckte var helt underbar!
Men vad skulle jag göra för att få honom?
Det var inte så lätt som det alltid hade varit innan, det var en utmaning...

Fem månader senare, när jag hade genomgått ett helt sommarlov utan honom! Så blev det vi... =)
Jag fick min älskade Alex som jag hade varit så kär i såååå länge!
Och jag älskar honom.
Jag älskar min Alex, det kommer jag alltid att göra.
Genom regn och sol, genom vått och tort, jag kommer ALLTID att älska honom!

Emla ♥ Almy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0