Craaaazy night!

Fy fan säger jag..  jag är DÖDSTRÖTT!
Kvällen började faktiskt lugnt och oskyldigt igår kväll, vi var och tittade på Oscars band och dom var helt okej.
Jag är inte direkt ett big fan av sån musik, men det var i alla fall bra.
Sen så gick vi till Mångfald, å så spelade vi Poker! :D (men jag var dålig igår!)

Under tiden så hade Alex cyklat hem för att hämt nintendo 64, Mariocart, för han och Sofie ansåg det mycket roligare än poker då dom inte förstod hur man spelade! HAHA!
Så kom Alex tillbaka, + att han hade en STOR bullpåse med bullar som jag hade bakat tidigare på dagen. =)

Sen var det MATCH!
Mariocart var tydligen mer skrik och gap än man kan tro! Hade det varit i min familj vi hade spelat det där, då hade det ta mig fan blivit skillsmässa! (Var så säker!)
Men jag blir bara förbannad av det spelet, för ibland går det bra, ibland mindre bra.
Det kvittar om jag kommer två eller så.. de är DÅLIGT! För jag vill alltid VINNA! THAT'S IT!

Men det var kul i alla fall. Sen när vi hade spelat Mariocart i kanske 78 timmar eller så så kom vi på att vi skulle se på film, å ja.. vad ska man säga?
Det tog typ 45 minuter att få igång filmen för att det var något fel, så de va nästan så att jag ville leka charader! :D HAHA! (bara för att få tiden att gå)

Men när vi väl fick igång den jävla filmen så var det ljudet som krånglade, då gick Viktor, jag och Alex och spelade Mariocart igen, å då va ja GRYM! ^^ HAHA!

Nej usch.. jag är skittrött, men det var en rolig kväll i alla fall.. Mariocart är faktiskt skitkul! :D
Nu ska jag gå och dega ihop o sängen med min älskling och bullarna, sätta på nån film. =)
Vi sätter nog på Sound of music. har kommit på att jag behöver se betydligt fler musikaler än ja gjort!

Ha de bra! puss // Emla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0